Hemma igen

Jo igår kl 11 så kom jag till akademiska sjukhuset.
Lite över 3 så blev jag inskriven och skulle åka upp till kirurgen.
Fick äcklig baaaajs dropp, det är verkligen de VÄRSTA jag vet!
Bara på akuten va de 2 doktorer som sa 2 olika saker... Blindtarmen/njursten.
Runt 5 på morgonen kom jag upp till kirurg avdelningen. Där frågade de samma frågor, tog samma tester osv. Men de sa att de inte kommer göra något Då, men de skulle ta nya tester och de på morgonen.
"vila nu" sa han.. men äckel dropp i armvecket, låg i korridoren med en gubbe bakom mig som snarka - JO TJENARE!
Runt 7-8 kom de igen, tog samma tester, la nytt dropp och runt 9 kom de och sa att testerna hade blivit bättre och att jag då skulle ligga inne till eftermiddag för att sen se hur jag mår och försöka att äta.

Men då frågade jag vad som händer om jag vägrar.
Ja så va de, jag skrev ut mig själv mot deras vilja.

HATAR verkligen sjukhust, hatar att vara där själv, hatar att bara att ligga i fleeeeeeeera timmar utan att ens veta vad som är fel, HATAR dropp! Jag bröt verkligen ihop. Fy fan, aldrig mer sjukhus för mig.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Stackare.. :/:(

Blev de ingen operation?

2010-03-31 @ 21:08:54
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback