@ Home

Jag kom nästan precis hem ifrån uppsala nu.
Vi va på loppisen och sen va vi vid Ikea där.

Har ju varit borta bra länge, mamma kom och hämtade mig runt 11. Är helt slut i kroppen nu och behövs  sova en lite stund tror jag.

Bästa med att komma hem va att jag inte kom hem tomhänt :)
Jag och syrran gick för oss själva, mamma och Janne gick åt annat håll. När vi möttes vid loppisen så ser jag en sak mamma drar i handen. Åååååååh <3 <3
Hon hade hittat och köpt en sån dockvagn jag hela tiden har önskat mig. En gamal fiiiiin vagn.
Mamma gav bara 40kr för den, SHIT värsta kapet!
Själv så köpte jag
1par byxor - 15kr
Väska - 30kr
"Rygg-bärsele" för dockan (Ja Linda, en sån som du har) -30kr
Cupcake väska med badskum (helt ny) - 80kr
Regnkläder set - 20kr

Sen blev de ett par nya skor inne på skopunkten också.
Behövde gympaskor, och älskade mina jag har (innan de gick sönder) så köpte nu ett par som liknade dom väldigt mycket.


Förlåt för den dåliga bilden. Min kamera på mobilen är typ död.
Men här är vagnen!!!
Tror ni att jag är kär eller vad??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback