Loppis

I helgen så ska jag på loppis. Jag vet att det är loppis på westerlundska här i Enköping i helgen, men jag va där förra året och enligt mig är de fan inget att hänga i granen i. Jo då hittade jag EN sak som personen framför mig köpte, DOH! haha så  typiskt ;)
Men nu i helgen så ska jag på loppis i uppsala. I Fyris park som de typ alltid är loppis men just nu i helgen är det barnloppis. Ska bli så kul!! Och jag hoppas allt att man kan hitta något fynd ;)

Känns även som att Enköping inte riktigt vet vad loppis är för några. För alla jag har varit på även de på torget så är de sjukt DYRT!
Man kommer väl inte dit med alla sina saker för att ta hem de sen?
Man rensar väl hemma för saker man ända typ tänkte slänga?
Känns som enk inte riktigt vet om vad loppis riktigt är. =/

Ska nu kolla på desperate housewives och typ dö.. Är så sjukt trött så de finns inte.

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på din blogg? Kram :)

2010-03-25 @ 16:54:30
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback