Måndag!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på.
Skulle träffa Elin.A och Maskan hade hört av sig igår kväll. Så ja, något blir det men riktigt vad vet jag inte än.
Måste de vara så sjukt jävla halt ute? De är inte ens roligt att vara ute när allt är is.

Dumma Linda skulle ju höra av sig igår så vi skulle gå ut en sväng. Tösen som ville leka med Elina.
..haha lite roligt ;)

Tösen har blivit så sjukt söt numera :P (Som hon inte va de innan? haha)
Numera har hon börjat med att säga - Bra mamma, Duktig mamma, Fin mamma.
När hon leker och ska gå till ett annat rum så säger hon - Hej då mamma. Älskar dig, puss puss.
När vi tjaffsar så kommer hon till mig - Bamse bamse kram mamma
Hehe så jävla söt :P
Tänka sig att lilla Tösen inte är så liten längre.

Ne nu blir det att ta bort natte blöjan på tösen och jag ska ta ett bad.





Du är mitt allt, min stolthet tösen! :D

Kommentarer
Postat av: syster fia

ååå vilka söta kort

2010-03-15 @ 09:28:31
URL: http://famedling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback