Måste!

Att gå ifrån att jobba hela tiden till att vara ledig, har slutat med att jag inte gör något om dagarna. Orkar inte göra något alls längre.
Men jag måste verkligen börja sköta mig, måste få igång livet. Kan inte bara sitta på arlset och tro att något ska hända.
Just nu tror jag att jag vet vad jag vill bli, eller ja jobba med.
Man vet ju dock aldrig vart livet leder men det är detta som lockar just nu.
Tänkte fixa nu med alla papper som dock ej är klara än och sen ska jag sätta mig och skriva ett "cv" (personligt brev) och skicka till alla inom denna branch.

Jag vet att jag har "deppat" för att orken försvann. Men jag har även tillåtit mig att "deppa", att bara få vara här och nu. Kunna tänka klart.

Men de ska bli ändringar. Måste ju ha ett jobb.
Vill kunna stå själv, jag och tösen.

Mamma älskar dig min lilla trotsiga unge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback