Sjukt trött!!

Ja idag har man varit sjukt trött.
När jag lämnade tösen på dagis idag så frågade en om jag va sjuk :P haha!!
När jag kom hem så sov jag tills 1 för att sen hämta tösen kl 2.
Sen har jag typ bara slöat, städat lite.

Snart så kommer även Frugan. Han har varit i uppsala och tatuerat magen. Undra hur många gånger jag och Tösen kommer "råka" att komma åt hans mage?!

Nu när tösen har börjat att snackat mer och mer så är de så kul att höra på henne.
Och hon är ju inte dum heller!

Igår när jag satt på toan så tittade tösen sådär allvarlig på mig och..
Tösen - Mamma komma kiss?
Jag - Haha ja. Mamma kissar.
Tösen - Duktig mamma!!


Idag så berättade även ena dagis fröken något RIKTIGT roligt!!
Dom va ute i skogen och Tösen såg en ekorre och sa sen att hon skulle ta han så hon gick emot han en bra bit sen så sa fröken att tösen skulle komma igen och att hon inte fick gå längre bort.
När hon sen vände om så va de en liten slutning och tösen ramlade på marken.
Tösen blev sur och sa sen..
Tösen - Ekokonen (Ekorren) INTE putta nenne.

Hahahahaha!!!!!! Roligt att tösen trodde att tösen ekorren puttade henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback