Smärtan tog över

Förlåt för så många inlägg om min smärta just nu. Men så är fallet!... Smärtan tog över mig och jag fick lov att ringa 1177 och hon tyckte jag skulle åka in DÅ med ambulans. Blää! Snälla söta Linda kunde ta tösen direkt då jag ringde. Vad skulle man göra om man inte hade en sån granne? Tack tack tack till er!... Men de slutade med att frugan körde mig hit. Så nu sitter jag på en hård obehaglig stol för att vänta tills mitt blodprov kommer tillbaka med svar. Hur långt tid de tar, vet man fan då aldrig... Jag kunde inte få smärtstillande?

Kommentarer
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Ajaj! Krya på dig så gott det går med ryggen :/

2010-03-31 @ 11:23:32
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback