Spar"gris" och tapet



Bara för att dessa är nog en av de sötaste spar"grisarna" jag har sätt :)

På något sätt så har de alltid varit "såklart" att man ska ha en spar"gris". Jag är inte så jätte förtjust i dem då jag mest betalar med kort och om jag nån gång får små pengar över så brukar tösen fort som bara den ta dem :)
Så de slutar med att man har små pengar på golvet, i hennes handväska och i hennes bil. (Om man letar efter något som är borta, gå direkt till hennes bil. Där hittar man allt)
Tösen har numera tagit över vårnaden om min spargris som är svart med vita döskallar över hela. Den passar ju in i hennes rum, och allt behöver inte vara så "putti nuttit" hela tiden.

Men hennes spargris som hon har nu kommer passa in bättre snart :)
För de första så har hon ju sitt bort + stolar som är vitt/rosa med döskallar.
Och har idag fixat tapetprover som jag ska göra tavlor utav.
HUR bra är inte tapetprover? Oftast gratis, till en viss gräns.
Och man kan göra mycket utav de.

Tex:
Om man har ett dockhus och vill tapetsera och göra om det.
Som jag ska göra - tavlor
Täcka tex en burk som man kan ha pennor i...
Ja bara man har fantasin så kan man komma långt med just - tapetprover


Och de jag fixade idag är 1m/styck.

Update: sökte och hittade en sån spargris som tösen nu har i sitt rum.

Kommentarer
Postat av: Sabby

Coolt du har kvar den :) Du har haft den länge nu :) Remember? ;D

2010-03-20 @ 18:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback