Vill inte ha de såhär =(

Igår kväll så åkte jag ner till akuten.
Ja som ni nog läste i inlägget under så hade jag ONT(!!!!!!) igår.
Jag som hatar doktorn, man tänker alltid "yeye de blir bättre", men bokstavligt tala så grät jag av smärta igår kväll.

De visade sig vara uvi, men just att jag hade/har väldigt ont på den sidan blindtarmen sitter och att de fans spår av infektion ang blindtarmen i blodproverna så skulle jag åka ner idag igen om smärtan inte har blivit bättre.

Jag har lika ont som igår typ, känns som att huvudet ska sprängas. Orkar inte laga mat, orkar inte äta...
Ja, idag är de väldigt synd om mig!!

Och självklart är de inte bara jag som inte är helt 100.
Då även tösen min.

Gick ner till bvc förra veckan ju och då fick hon en salva. Vissa dagar har de vara bra till typ igår morse så hade de blivit värre. Men ska hålla koll tills torsdag annars får vi gå ner igen.
Med denna turen så kan jag även medela att.. Ja tösen är ju istortsätt helt blöj fri när vi är hemma. Ja de senaste dagarna har hon bara haft blöja när hon ska sova. Och igår slutade med att hon ramlade och fick världens blåmärke down there =/
Och idag gick hon in i byrån och är helt röd under ögat.

Verkligen allt händer på varandra just nu, jag vill INTE ha de såhär längre =(

Kommentarer
Postat av: Reidarviktoria

This is a very interesting website, I have added it in my favourites. Keep up the good work.

2011-09-26 @ 08:44:20
URL: http://reidarviktoria.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback