Bänkad framför tv.

Idag är det tisdag igen, och det vill säga att jag kommer sitta bänkad framför tv.
Och imorgon är det onsdag, även då bänkad framför tv.

Tisdagar:

19:00 2½ män - TV3
19:30 2½ män - TV3
20:00 Äntligen hemma - TV4
21:00 Desperate housewives - Kanal5
21:55 Cougar town - Kanal5
??:?? ZzZzZz - Min säng

Onsdagar:
19:00 2½ män - TV3
19:30 2½ män - TV3
20:00 Arga snickaren - Kanal5
21:00 Fuskbyggarna - TV5
21:55 Celebrity rehab with Dr Drew -Kanal5
??:?? ZzZzZz - Min säng

Dessa dagar gillar jag :)

Idag har jag varit på möte i stort sätt hela dagen, lite komsikt när jag och en annan tjej ifrån samma möte pratade. Vi kom strax fram till att båda våra barn går på samma dagis :)
Jag har vetat att han skolades in för ett tag sen, men aldrig sett. Hon hade tydligen sett lillan någon gång.

Imorgon så ska Lillan åter till dagis. Jag har inget planerat förutom att fixa lite papper och kommer då förmodligen att fixa med bilderna. Om jag orkar ;)

Kommentarer
Postat av: elinpelin

undra hur det kommer sig att vi tittar typ på samma program.-)

2010-05-06 @ 23:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback