Funderar.. framtiden..

Jag fick en stor tanke ställare efter min Maskan va hos mig i helgen.

Började fundera vad jag verkligen Vill göra med mitt liv, istället för att bara sitta här om dagarna.
Kan ju inte bara sitta här resten av mitt liv. Men vill även göra något jag VILL göra, men de är ju svårt att hitta vad man verkligen vill göra..

Jag tänkte låta sommaren få gå till sitt slut och sen skicka in alla ansökan om jobb till de jag har här upp skrivet, är ju ändå ca 50 st. Dock vet jag att att många av dessa är inte ens de jag kan.
Men om de är inget som nappar så kommer jag sätta mig vid skolbänken.
Tänka sig.. Jag plugga.. Haha!
Maskan sa ett förslag som jag har kikat och nappade direkt.

Jag vet att jag måste läsa upp Svenska A, Matte A och Engelska A. De kommer jag förmodligen då ta här i Enköping på plats. För då "tvingar" jag mig själv att plugga dessa. För de är verkligen inget jag har sug för alls. Och att plugga de på distans så tror jag aldrig de skulle funka.
Men när de är fixat så blir de att plugga IT-/Mediaämnen.
Tex: Data Grund, Grafisk produktion, multimedia/Webbdesign osv.
Och de blir då på hel distans. För även om jag pluggar på plats så kommer man ändå sitta vid datorn, så de kan man då göra hemma.
Jag skulle faktist tycka att de kommer bli skit kul att få hålla på med, för jag vet också att jag kan en massa men även att jag lär mig något nytt med detman gillar.




Kommentarer
Postat av: Linda

Gör texten lite större. Det är väldigt jobbigt att läsa all text annars ;)

2010-05-25 @ 21:34:04
URL: http://lindagusen.blogg.se/
Postat av: Jennie

Fin blogg-design ! :D

2010-05-25 @ 22:02:49
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback