Mmm Godis!

Jag smakade Marabou Polka godiset för ett bra tag sen.
Systern ifrån Norrköping ringde mig nån vecka efter och pratade om just den, att hon ville smaka på den.
Hur länge tog de syrran? 2 veckor för dig att hitta den?
Hon va inne på konsum, willys, maxi osv utan några resultat att hitta just den.
Jag skrattade rätt gott för att höra hennes desperata behov av just Den :)
Rolig som jag är så skickade jag mms på godiset när jag hade den hemma :)

Sen kommer ju alla med nya saker nu inför sommaren (oftast).
Så efter hon hade hittat den så va jag bara tvungen att uppdatera henne med:
Polly - Summer Berriers
Kexchoklad - Hallon
Daim - Summer Dream (ej smakat)

Marabou Polka, Polly och kexchokladen är riktigt riktigt goooda!! :D


Mmmmmm Goodis *dreggel*

Kommentarer
Postat av: Emma

jag älskar marabou polka!!

2010-05-06 @ 22:18:55
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: syster fia

du får ta med dig alla dom nya smakerna nästa helg när du kommer:) så jag slipper leta överallt:-) pus

2010-05-07 @ 06:40:35
URL: http://famedling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback