Pucko jag

Jag hade stängt av min mobil i natt (HÖR och häpna), men jag hade satt på larm för oftast så brukar de ju pipa även om mobilen är avstängd.
Ända jag tänkte på imorse va att de vibrerade och Tösen skriker att man mobil ringer och så fick jag den. Då va jag typ helt 100 på att de va alarmet så jag tittade inte på mobilen igen.
Gick upp börja packa ner all smuts tvätt osv. Ögonen bar ju inte sig själv direkt.
Jag gick ner till tvättstugan och typ dum förklarade både mig och henne då jag tyckte att de va min tid... Men hon va snäll och sa att hon va klar så¨jag fick lägga in tvätten.
Meen, direkt när jag kom hem så ser jag att kl va 8a.. De kan inte stämma, jag hade ju tid kl 9. Hahaha.. DOH!
När ska man nu hämta tvätten igen?
Jag och mitt smarta jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback