Är glad idag!! :)

Just nu sitter jag hos Annso, hon färgar håret och jag ska strax gå och hämta min gris på dagis.
Och samma problem som alla andra dagar - Vad ska man äta idag?!
Det åter stå och se, kanske paj? HAHAHA XD

Idag var de liiiiiite roligt, jag liksom visste att personen i sig skulle bli tjurig. Men SÅ tjurig som personen blev. Shit alltså :P
Personen i sig är nu tjurig för att jag VAR arg för att personen spelade ett sånt sjukt jävla spel. Haha, lite komiskt ändå :) Men efter alla dessa veckor så har ju personen sjunkit rätt lågt i mina ögon. Just därför fick jag lov att "jävlas" lite :P. Sa egentligen en "trevlig" mening. hahahaha!

Igår satt jag i telefonen typ hela kvällen och en bit på natten. (Från 6 till 1)
Åh har saknat dig så!! Helt jävla sjukt.
Om man bara kunde spola tillbaka tiden :( Önskar att du bodde här.
Hoppas verkligen vi ses snart, du betyder så sjukt mkt för mig <3


Ja annars då?! Vad ska man skriva?!
Jag är som en död zombie idag kan jag lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback