Dax att skriva igen kanske..

Varför jag inte har skrivit något i veckan har med att jag hox flux blev as sjuk och orkade inte ens bära mig själv. Så ja, så roligt har jag haft det..
I fredags så kände jag mig mycket friskare och kunde ta hand om hemmet och även tid för dottern innan hon åkte till sin pappa. <3

Lördagen bestod utav att umgås med Nathalie och Linda, trevligt trevligt. Och när Nathlie sen hade gått hem så skulle jag bara titta på 2 filmer meen jag segade lite för länge, sen kollade jag på första filmen sen sega och pratade i telefonen mer än 1 timma och sen kollade jag på andra filmen. När den filmen var slut så var kl 6 på morgonen, ooops! :D

Idag har vi satt upp alla adventljusstakar oooch även granen :P hahah!
Kunde inte låta bli! :D Sen får man också tänka på att granen åker ner i kartongen igen den 25:e så lite mer än 1 månad får jag njuta utav porrbelysningen den ger ifrån sig:D haha!
Och våran ny familjmedlem passade bra under granen och Tösen vakar över den NOGA! Tom döpt den :D


Nya familjen medlemen :) Ljusrosabocken :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback