Handlat! :)

Idag var jag och lillan nere på stan och sprang runt i affärer, fram och tillbaka. För att Kika om vilket som är billigaste då de flesta har desamma saker. :D
Men jag kom hem med en massa + en trött dotter :D


Jag som har dregglat SÅÅÅ efter denna mössan men de har då aldrig funnits i lillans stl - Men nu så :)


Plåtväskor med godis.
Toy Story - Neos
Hello Kitty - Nellies
Dess kommer ligga under julgranen.


Tejpt, lösögonfransar, locktång och värmeskydd


Advents ljusstake - I LIKE!!


Lillan är redo för Lucia


SÅHÄR snygg kommer lillan vara på julafton :D med...


denna snygga diadem till :D


Själv så har jag beställt denna klänning till mig i jul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback