Today

Idag Orkade jag faktiskt gå ner med lillan till dagis trots att jag pluggade (gjorde de jävla uppgifterna) i natt.
Men jag var så trött så jag slocknade direkt när jag kom hem igen. När jag sen vaknade så pluggade jag och kom på mig själv efteråt att jag har läst mycket ur boken och är även klar med onsdagens läsning :)
När jag sen hämtade lillan och kom ut ifrån dagiset så stod Malin.W där :) Hon hade sett mig gå in till dagis så hon väntade på mig :)

Det slutade med att hon även följde med mig i alla de affärerna jag skulle till.
Jag fick med mig 2 par skridskor hem :)
Lillans skridskor är ju bara för BÄST!!!




Lillans skridskor som man även kan ställa in stl på inne skon och på själva skridskorna. HELT underbart!!
Stl 25 är dock lite stor men de betyder bara att hon kommer kunna ha dessa LÄNGE!

Imorgon ska lillan till dagis och jag ska plugga lite och slå in julklapparna/födelsedags presenterna.
På torsdag så ska lillan till tandläkaren (ÄÄÄNTLIGEN, sooom hon har pratat om dem)
På fredag ska vi åka skridskor :) Hahaha detta kommer bli roligt att se, tror lillan kommer ge upp direkt. Men ju mer man är där och ska åka ju mer kommer hon vilja och ju mer kommer hon bli bättre.
Jag ska försöka att få med mig lillans pappa så även jag kan få åka fritt, jag bara ÄLSKAR att åka skridskor!

I helgen så är de egentligen pappa helg för tösen min men med tanke på att han har opererat sig så kan han ej ha lillan. Jag och hon skulle då åka till Sthlm men idag kom vi på att alla inte får plats =( Så lillan åker dit och jag får min barnlediga helg trots allt... Vad ska man göra i helgen då??!

Kommentarer
Postat av: Lizy

Jaa, ska bli så mysigt med Jul!:D

2010-12-01 @ 16:34:55
URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback