Pyssel!!

Jag bara älskar julen, speciellt att man får pyssla så mycket :)


I torsdags bakade jag första gången ett pepparkakshus av mallar jag satt och gjorde :)
Valde ej att ha godisar på, kommer ihåg från förra året då jag vaknade med ett barn som står på stolen och pillade bort godisarna en efter en.


Våra fina hjärtan som hänger i fönstret :D


Snölyktor


Och min snöboll. Det skulle EGENTLIGEN vara 3st men 2 dog :P

Jag vill pyssla mer, men vet ej vad.
Förslag???


Hallen är helt tomt ifrån juldekorationer =( Men finns ingen plats att ställa något på.
Lillans rum - Sin rosa adventsljusstake
Köket - ljusen jag köpte igår, hjärtorna i fönstret, även en ljusslinga på gardinstången..
V-rum - Pepparkakshuset på sidan av tv, lyktorna + snöbollen på andra sidan, julgranen, stjärnorna i fönstret och sen svarta saker i mitten i fönstret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback