Allt...

För de första: FY FAN så jävla kallt det är i lägenheten alltså. Fryser arslet av mig. Buuuh!

Just nu är de lite mycket i skolan.
Måste plugga till läxan till på fredag..
2 prov nästa vecka och jag kan typ inte ett Skit =/
Om 2 veckor så ska jag hålla ett föredrag, om VAD???!
Imorgon ska jag göra 7e provet (sista provet) i datan, hoppas hoppas jag klarar det ;) Har ju från kl 09:30 till 12:00 på mig att klara det... Jag SKA klara det!! Sen är jag då klar med den kursen och behöver inte gå på datan något mer, men mina poängen är kvar hela terminen ut ;) I LIKE IT!!!

På fredag så åker lillan till sin pappa (Plugga i helgen då?)
Och på fredag så kommer jag vara i studion, lääängtar. Är som ett litet barn på julafton då jag inte ens vet Hur de kommer bli.


De är en sak som hände för ett litet tag sen, har tänkt en massa på det men har även försökt att inte "bry" mig. Men efter jag fick smset idag så fick de mig åter igen att tänka på de.. =(


Måste även får säga Tack till Vickan till de fina kommentarena :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback