Elaking

Elaka jag längtar tills Lillan ska gå och lägga sig.
För ikväll så ska jag kika på 2 filmer som jag verkligen längtar till att få se.
Lillan har sovit i min säng i massa nätter, mys faktor <3
Men inte kväll, men man vet aldrig om jag tar in henne sen när jag har kikat klart på dessa filmer.
Då båda filmerna handlar om Barn.
1 - är en kille som far illa i sin uppväxt av föräldrarna (verklighetsbaserad)
2 -  handlar om att ett barn bli kidnappat och blir utsatt av en massa tortyr tills han dör (denna film är samma regissör som har gjort SAW filmerna, så bara de säger att filmen är GRYMT äcklig).
Man blir ju grymt ledsen och vill kramas sitt egna barn när man ser sånna filme.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback