Härmar Binda!

Imorgon så blir det till att tvätta på dagen, WOHO!!
Sen ska vi (Ska härma binda) göra massa små pajer :) Dock är jag jätte sugen på oliver och soltorkade tomater/paj. Men men, de blir de inte denna gång.
De jag härmar Binda med är att vi ska slå på stort, göra massa, olika och sen frysa in:) Min gris som typ inte äter NÅGOT alls och så är dessa smidiga när man kommer till slö - dagar och inte orkar ett skit ;) (min vardag)


Mumms!!!!!! Mina mini pajer från tidigare i år: oliver, soltorkade tomater och feta ost.

Men denna gång så kommer de bli några med köttfärs, taco(köttfärs med taco krydda), ädelost och bacon och sen några med broccoli :)
Så sen kommer min frys bestå av Paj, paj och paj. Om ni ska komma hit och äta så blir det - Paj.
Haha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback