JAG ÄR BÄST!!!!!

Jag segade lite imorse, det behövdes för jag var såå trött när jag vaknade men blev pigg sen :)
Lämnade lillan lite senare än vanligt och kom 30min "försent" till skolan. Men hade bara datan idag och den är vääldig fritt att gå.
Jag valde då direkt att göra provet, inte ens 30 min senare så var jag klar.. Jag hade 1 fel på provet dvs att jag fick 97% :D
Är man GLAD eller är glad????! =D =D =D

Jag hade sagt att jag skulle komma upp på caféet om jag klarade provet så när jag kom upp så de första man hörde var grattis och fick en en lyx beställning :D

Så nu är hela kursen klar, medans jag fortfarande har poängen hos csn hela terminen ut. Ååååååååh!! =D
På MINDER än 2 månader så gjorde jag klar kursen... Och de är just denna kurs som endast krävs för det jag ska plugga vidare till...

ÅÅÅÅH kan nog inte vara mer än stolt över mig just nu!!



Tänka sig, att lilla jag för några månader sedan sade att jag ALDRIG skulle sätta mig i skolan. Trots min envis så är jag här jag är idag :) Allt hittils i en annan kurs har bara varit bra. Har prov på tisdag & onsdag i en annan kurs, lite SMÅTT ångest över den. Men jag kommer plugga som en tok och så får de gå som det gå...
Men nu ska jag inte tänka på de, för jag är SÅ ÖVER-GLAD!! :D


Bara för att jag är bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback