Lillans citat

Jag borde egentligen samla lillans alla olika knasiga citat hon kommer med ibland.
Hon ger ju en massa skratt varje dag när hon säger så klockrena saker. Ibland undrar vart hon får allt ifrån.
Brukar skriva upp en del på fejjan, men jag tar ju även bort status uppdateringarna efter ett tag =/

  1. En gång så sträckte hon ut sina armar så långt hon kunde så säger hon då "Så långt tycker jag om dig".
  2. Jag var i badrummet och skulle klä på mig kläderna och skulle precis sätta på mig mina string "Oooj, smååå trosor mamma. Nennie INTE ha sånna små" haha
  3. Vi var på G ner till stan och så frågade hon mig vad Isas mamma och pappa hette. Sen så sade jag att Isas mamma har en bebis imagen då säger lillan "Oj! Jag och har bebisar i magen. 2 bebisar, mamma. Köpt dom på ica"
  4. Hon gick in i badrummet och pekade på bindorna på hyllan "Mamma, vad är de?" -"Jag vet inte, vad är det?" "Mammas blöjor. Nennie bara kiss i blöja, inte blod"
Hahaha ja vad säger man?! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback