Lördag...

Dagen började tidigt på morgonen, känner mig dock inte heelt utvilad.
Jävla grannar och spela musik, och kan lova de var inte direkt dåligt högt.
Stötte på grannen längst ner och t.om. hon tänkte ringa securitas för att de dunkade så i väggarna. Ja, och jag som bor vägg i vägg... PJUH! Inte första helgen.. (Tur att jag fick reda på att de snart flyttar igen)

Har bara tagit de lugnt på morgonen, käkat frukost umgåtts med lillan och det manliga besöket ;) haha!!
Han höll på att pilla i mitt kamerahus då jag märkte på bilderna man tog att de var något skit i vägen.
Sen gick han och lillan och jag hoppade i badet. Och sen började tvätta.

Vi ska nu fixa i ordning oss för att sen hämta tvätten och sen gå ner på stan.
Jag måste titta om lilla Enköping har fått in de nya nagellacken :P
Nej nej, beroende är man Inte! ;)

Sen när grisen har somnat ikväll så måste jag plugga in åt helvete. :)

Yeye, dax att fixa i ordning sig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback