Måndag - ZzZz

Dagen idag är då inte speciellt rolig då jag är så sjukt trött.
Inte så konstigt när jag inte har sovit som jag ska sen i lördags..
Vaknade i morse och fick vara mamma för 2 :P haha!! Lämnade lillan kl 8 på dagis och sen gick jag hem för att sova lite. Mobilen ringde i ett och jag trodde då att alarmet var att någon ringde så jag stängde bara av de.
Elin ringde sen 1 signal precis då jag var tvungen att gå. Så där gick man till skolan, äcklig som tusan och sådär äcklig morgon smak i munnen, uuusch!!
Så ja, känns som man går i sömnen just nu.  Ska förmodligen sova lite till innan jag hämtar grisen.

När jag lämnade lillan idag så hämtade jag även dagis korten, och kan då fan säga VÄÄÄÄÄRLDENS SÖÖÖÖTASTE!!!! Blev ju as missnöjd förra året.  Men inte fan i år!!! :D

Världens sötaste lilla gris :D

Kommentarer
Postat av: idus (:

gud vad söt hon är din dotter måste jag säga! :)

2010-10-11 @ 21:20:05
URL: http://eleonoreida.blogg.se/
Postat av: Anonym

TYCKER DU HON SER UT SOM EN GRIS FATTAR INGET

2010-10-13 @ 23:18:56
Postat av: Tess

Fint kort på henne är ju inte direkt de lättaste att få bra "skol" kort på så små =) tycker du har helt rätt i att vara stolt över henne och bilden

2010-10-14 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback