Okej? & fixa

Josefin - du har tydligen inte läst min blogg sen innan märker jag :)
1a jag kallar min gris för gris hur mycket jag vill:) T. om. hon säger att hon är mammas gris.
Att smeknamnet gris har då INGET med hennes näsa och göra.

Mamma älskar sin gris <3 :D

Roligt att någon random person ska kommentera och säga åt mig vad jag inte ska kalla mitt barn.

Funderar på att fixa och trixa i grisens rum imorgon.
Blir man någonsin nöjd med inredning? ^^

Jag köpte ett par tofflor till grisen idag, hon blev såååååå glad!!!!!
"Åååh mamma! Har du köpt dom till mig?"
"Ja, det har jag"
"Ååh tack, tack, tack, tack mamma"


Hehe :D

Kommentarer
Postat av: ellen

haha roligt det där med att hon irriterar sig på att du skriver grisen. En kompis till mig ville inte skriva ut sin sons riktiga namn på sin blogg så hon skrev alltid "lillgris" istället. Sen fick de en dotter också så henne skriver hon "minigris" om nu ist för hennes namn. Lillgris och minigris. Gris är gulligt ju!

2010-10-20 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback