Slänga av sig kläderna.

Att jag alltid ska ska klä mig i tajta byxor/leggins som klistrar sig fast på hyn. Och jag som även är kort som fan måste även vika byxorna typ 100 gånger i midjan för att byxorna inte ska komma upp under armhålorna på mig. Ha en åtsittande obehaglig BH på sig, bara för att de ledsna öronen för en gång skull kanske låtsats att se glada ut. Och då ska jag då fan inte prata om string, vad är dessa för jävla fasoner, så sjukt obehagligt som skär in i arslet på en. Mmm JÄTTE SKÖNT!!
Jo visst så klär jag mig i baggy byxor och boxer trosor också (men de hör inte hit)

Varför tvingar man på sig alla dessa tajta kläder?
Kanske:
  1. Det är snyggt? (Vem vill inte känna sig fin?)
  2. För att tros kanterna inte ska synas igenom?
Jag håller nog för att det är:
SÅÅÅÅÅ sjukt jävla skönt att slänga av sig dessa jäkla kläderna när man kommer innan för dörren.
Att hämta boxer trosor, mjukis byxor som består av gråa med rosa glitter text "Snoppy" på och halv tajt linne (Vem vill känna brösten gunga där under?)
Sexigt? Vem fan bryr sig. De är ju så skönt.


Roliga att jag har nog smittat av detta till dottern :)
När vi kommer hem - båda slänger av sig kläderna, hon slänger då av sig allt förutom tröjan hon har på sig (som hon inte riktigt än kan få av sig helt själv)
Men allt har jag inte smittat henne med, för hon springer då sen runt som en nakenfis i lägenheten och tycker att livet är som bäst typ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback