Yeah

Lillan är ej i lägenheten och automatiskt så blir jag sjukt uttråkad. Trots att hon skulle ha sovit för länge sen om hon var hemma. Lillan åkte till sin pappa redan idag då dagis ringde och sade att hon inte va helt okej (men när vi kom hem så var hon sitt vanliga jag). Och ja, dagis är ju dagis så dvs att hon ej kunde komma imorgon. Och jag måste till skolan imorgon så det var därför hon fick åka till sin pappa redan idag.
Men jag får tillbaka henne reda på lördag så jag blir inte utan henne mer än va jag brukar. Skönt det, för då har vi även en ledig dag innan skolan kallar igen.

Jag är som sagt as glad för att jag klarade kursen idag men nu har man smått ångest inför kommande provet i det andra kursen.. Smått ångest som ej får mig att varva ner.
Måste även duscha, då jag ska sätta mig under nålen imorgon.
Men är trött att jag inte orkar, ångest så jag ej kan lägga mig ner och sova..
DAGENS I-LANDSPROBLEM AB! haha!


Varför kunde man inte bara stoppa tiden idag?
Har varit SÅ glad idag :) och de var så UNDERBART då jag kom hem med lillan idag. Sög in mig allt som hände idag, all glädje och så halvsov lillan i min famn. Det var just DÅ jag verkligen ÄLSKADE mitt liv. Där skulle tiden ha stannat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback