2 dagar kvar!!

Shit va fort veckorna går numera :O Hallå, de är redan Onsdag imorgon. När hände det? (höhö)
På fredag så kommer jag och lillan vara hemma då skolan har personal möte och vi kommer ej ha några lektioner.
Så jag ska försöka att plugga en massa den dagen.
Har nu precis skickat in inlämningsuppgiften som ska vara inne senast Fredag, var klar med den förra veckan men kom på idag att jag bara ha den på papper och inte på datorn. Så det fixade jag nu och skickade den.
Idag gjorde jag även ett till data prov - 2 kvar!! :) Ska sätta mig nu snart och läsa på nästa data prov, då de är Liknade av de provet jag gjorde idag. Ska försöka att få den klar denna vecka också. HOPPAS HOPPAS!! :)

På torsdag så kommer jag komma ca 1 timma senare till skolan och lillan 1 timme senare till dagis. Skönt att man bara har data den dagen och den är flexibel med tiderna. Och de är ju inte direkt så att jag ligger efter ;)
Bäst att vi ta på oss 1 timme extra den dagen då vi ska äta tårta och lillan ska ge mig presenterna jag köpte idag :)
Tårtan kommer nog bli SMASKIG!! :) Imorgon så ska vi förbereda tårtan, så även Lillan vet vad som händer ;)
Men tänkte ha choklad bottnar och sen choklad och vanilj fyllning och den får då stå i kylen under natten och dra åt sig så den inte blir torr. Dock måste vi sen göra klart den på morgonen, ska ha grädde på hela och sen vit & mörk choklad dekorationer, choklad kulor och jordgubbes strössel (haha, lillan har varit med och valt)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback