För mkt, men idag så..

De senaste dagarna så de verkligen varit kaos i mitt huvud.
Man vaknar om dagarna, känner att hela dagen kommer bli katastrof och så blir det. Humöret blir inte bättre och sen mot kvällarna så börjar huvudet att snurra, sluta med att jag blir största Depp-trollet och buhua mig och ja..
Men idag började dagen sisådär, var väldigt trött. Orkade inte ens sitta kvar på datorn, GAAAH va jag ej kan koncentrera mig på dessa lektioner. Men imorgon så, då ska jag sitta där. Ska FÖRSÖKA att göra de 4:e provet på torsdag. Dock tror jag ej att de kommer funka, men men..

Så jag gick hem runt 11 idag, men de kändes faktiskt som att jag behövd det. Skrev klar uppgiften och skickade in den, städade ur skafferiet, städade tösens rum, hoppa lite av glad-het då jag hade fått 2 paket ifrån Tradera ;) (Väntar på mer och även från Ebay Smink Smink Smink!!!) och så har jag även målat mina naglar.
Jag målade naglarna sist svarta med guld och rosa cupcakes på, men lacket hade ej torkat helt så när jag lade på topp-lacken så blev allt svart. BUUUH!

Jag måste även säga - TACK ni alla människor som finns i mitt liv! Ni betyder så enormt mycket för mig. Jag uppskattar att ni finns.

Har precis kommit ut ur badet och ska väl klä på mig mys kläder..


Dagens naglar.. blalala

Kommentarer
Postat av: Ilyaskatinka

good job please keep on the good work

2011-03-20 @ 19:04:33
URL: http://ilyaskatinka.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback