Min 22års dag!

Dagen har varit kanon, bra väder, massa leende, massa kramar (man borde fylla år oftare), presenter osv :D
Fick nagellack av Annso, sakerna av Lillan och sen fick jag (och lillan) biljetter till Disney On Ice av syrran :) Wooohooo!! Har även bokat en tid för nästa Tatuering :) 8 Okt.. WOOHO!
Ja, kan inte skriva något mer än att dagen har varit Bäst!!!

Tillbaka blick...

Min födelsedag 2008 - Lillan var sjuk hela dagen =( Men att ha en mysig liten kramig tös kunde inte bli bättre.


Min födelsedag 2009 - Fick reda på min dåvarande jobb att jag skulle bli varslad..
När jag hämtade tösen så åt vi glass och efter fick lillan "bada" :D

Tror allt att  jag ska hämta lillan och låta henne sova bredvid mig inatt :)
Imorgon är de ingen skola och tösen blir hemma då ifrån dagis, så vi ska ha en mys dag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback