Sjuk värld

Detta är fan en sjuk jävla värld man lever i.
Ska man stå till svars för sina känslor, att man mår dåligt över saker?!
Kalla mig feg, kalla mig kossa men jag vet allt hur det slutar. Som de alltid gör.
Att man inte ens får ut en bråkdel av de man vill säga, att man då helt plötsligt ska tycka synd om den andre personen...
Sen kan jag inte prata om känslor och om saker som verkligen hugger i en när man ens tänker tanken på att prata om det, det klarar jag inte av. Det sticker jag inte under stolen med heller.

Inlägget jag skrev igår, tog mig en evighet att ens skriva. Att ens våga publicera det. Att lägga mig på bordet som en öppen bok. Jag grät inte bara en gång, utan flera..

Jag kommer inte svara, varken på sms, samtal eller mail. Inte på ett bra tag!!!
Varken från dig eller någon av "er".
Idag var det första gången jag blev livrädd för dig..
Nu vill jag bara att du lämnar mig ifred!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback