Walk Of Shame

Idag har jag verkligen tyckt synd om mig till MAX! Haft sjukt ont i magen...

Igår blev de lite för mycket alkohol. (Jag ska VERKLIGEN inte dricka igen.. Spec inte alla dessa shotsar)
Hela morgonen så sa jag förlåt till de 2 personerna, skäms men även så kan jag INTE sluta att skratta. Hahaha! Helt sjuk kväll/natt...
Men innan allt spårade ut (hahahah) så hade jag sjukt jävla kul. Shit har nog aldrig skrattat så mycket, fick ont i kindbenen för att man skrattade hela tiden.
Vem lyckas om inte lilla jag?! :D

När man idag skulle hem så var det verkligen - WALK OF SHAME!
hahahahaha!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Aj då, inte roligt att vara bakis. Alkohol kan vara förädiskt. Tur att du hade roligt också så det inte bara var ångest =)

2010-09-12 @ 17:51:00
URL: http://sminkhornan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback