Åka tåg :)

Ska strax ner till Tvättstugan och sen står det städning på schemat.
Imorgon så ska vi till Sthlm igen :) Ska vara där under helgen och fira Valborg.
Sis sade att hon kunde hämta oss, men  för att jag är snäll (haha) så åker vi hela vägen till henne.
Lillan blev så besviken sist vi skulle åka till henne, hade berättat att vi skulle åka tåg men sen ställde mamma upp och körde mig till sis och de blev då INGA glada miner ifrån lillan.
Sen när jag hämtar grisen ifrån dagis så blir de att köpa lite snacks att ha med på tåget - det är ju ett måste ;)


Igår när vi gick en snabbis ner på stan så köpte jag denna coola tröjan till Justin :)
Sis hade själv letat efter en sån till henne, så det var så SJÄLVKLART att han skulle ha den!
Varför är de alltid så roligt att handla kläder till småttingar? :D

Ne, nu ska jag ta mitt feta arsle och göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback