Veckan, påsk osv.

Varit ute en massa med Mickan och Kevin på gården, Öriket, Ica, Pizza.. Ja mycket har vi då hunnit med förra v och idag. Och de är inte bara 1 eller 3 timmar utan fler :) Det har dock slutat med att min näsa är BRA röd :D haha!!

I helgen så skulle jag städa, plugga och tvätta. Allt jag hann med var att städa. DOH!
Har ju varit lite här och där i helgen :)
Kommer då inte plugga så mycket imorgon, måste ner till skolan och sen tvätta och om det är fint väder så kommer vi sitta på gården. Få se hur pigg/slö jag är på kvällen. För jag måste göra klart uppgiften, suck! Men så länge den är klar så behöver jag inte tänka mer på det denna vecka.

Funderade lite på hur jag skulle fixa påskägg till lillan. Hon har ju påsklov denna vecka så att handla med henne skulle vara tråkigt då hon tror Påskharen kommer :)
Snälla Pathalie kunde ställa upp men strax innan hon skrev de så bestämde jag och sis att hon skulle köpa åt mig ist :)



Jag längtar en MASSA till helgen!! Påsk & marknad, skoj skoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback