Vem vill ha godis?! :D

Mina ögon går i kors nu och jag ska strax lägga mig i sängen och kolla på film.

Syrran, hennes man, bebis och vovven kom igår och sov över.
Så idag var vi nere på marknaden och tivolit med mamma och Janne.
Grisen blev överlycklig att få åka karuseller och få ballong :) Medans jag är nöjd med mitt årliga köp av strumpor.
Efter marknaden så gick vi hem till mamma. Fika med påsk tårta först och sen satt jag den mesta tiden ute på balkongen i det fina vädret. Och sen tog blev de middag, älg. MUMMS! :)
Lillan blev sen as trött (jag själv började bli trött) så vi traskade hemåt.

Just nu har vi godis så de räcker och bli över kan jag säga.
Lillan fick ju de största påskägget fullt med plockgodis utav sin pappa, fick hello kitty ägg + lite annat godis av mig, hello kitty påskägg av mormor och jag fick även påskägg med godis ifrån mamma.
Haha jag hade bett mamma att gömma ägget (för lillan). Men hon hade gömt allas :P Haha och mamma sa fel fågel/fisk eller mitt i mellan till oss. Jag och lillebror sprang runt där en massa och letade :P

Ne usch, nu sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback