Skriva lite...

Har inte varit bäst på att uppdatera.. Fast ni är över 20personer som fortfarande går in dagligen, sry 4 that...
Man önskar ibland att man Orkade och brydde sig lite mer om blogg som man gjorde förr. Bloggen har kommit bra till hands när man har några undringar om något från "förr" :)
Men tänkte iaf skriva lite nu innan jag ska sova..
Vart ska man börja? Vad orkar man att skriva? Hmm...
Dagarna bara rusar fram nu när vardagarna har fått en en bra rutin och snart är de julafton :)
Här i lilla crap Enköping har vi knapt någon snö alls, OGILLAR!! Men man får väl vara glad att 8a timmar om dagen så är jag i staden som fick en masssa snö igår och det var även maaassa idag också :) NU äntligen kom jul känslorna fram, ni är saknade:)
Imorgon är de fredag, det var ju måndag igår (typ)... och efter jobbet så blir det peppakaksbakande med grisen.
Man får passa på, har inte så många dagar kvar utav lediga dagar med grisen innan jul =/
På lördag så är de julmiddag med jobbet, nästa helg så är hon hos sin pappa och sen helgen efter det så är det ju julafton. Skönt att man är ledig den 23:e, så man kommer joina alla i julhandladet :)
Ne, nu måste jag sova för att orka gå upp imorgon.
Kanske skriver något roligt snart igen.. eller kanske inte?! :)
Om inte, så får jag väl redan nu säga God Jul, hahah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback