Denna helg - i ord! :)

Det har varit en helg som har gått väldigt fort! Kändes som att de är lördag idag (hade iaf önskat de).
Fredagen började helt för jävlig! Slutade med att jag kom hem ca 09:30 och bara bröt ihop (Brist på sömn, smärta och allt som gick snett). Men efter några timmar så hämtade jag Grisen ifrån dagis och strax efter kom syster Elin.
Åt massa god mat, snackade en massa.
Dagen efter så kom mamma och hämtade min Gris (de skulle på julgrans plundring på mamma jobb). Jag och syrran bakade en massa goda Macaronas för första gången för oss båda, trots de blev de mycket bra och de är redan slut.
Sen åkte dem hem och några få timmar efter kom Nathalie och Tyson hit. Pratade, rökte, drack thé :)
Idag: Vaknade utav att mamma ringde. Blala... Syrran, David, Neo och Nellie kom sen hit. Sen kom även Sara och vi alla lekte kurragömma. HAHAHAHA!
Barnen blev gömda på de konstigaste platserna ni kan tänka er.
I min tvättkort, på trådbakarna i garderoben, i lådorna under min säng, i ett litet skåp i klädkammaren. hahaha! De var så sjukt roligt.

Nu: Kolla film sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback