Denna helg

Helgen blev ju Inte riktigt som man hade planerat den sen innan :) Planerna var faktiskt att jag skulle städa, plugga och försöka att få in sov tiderna igen. Inget utav dessa har gått speciellt bra.
Igår kom Nathalie upp på en rök, skit snack och mys med vovven. Djurvän som man är så blev jag sååå sugen på vovve här hemma. Så halv 12 på natten så skickade jag sms till syrran och frågade om jag fick ta Isa någon dag. Men ja, hux flux så åkte de hit med Isa inatt :)
Det blev en massssa snack om bebisar, inte så värst konstigt då hon är höggravid och vi har inte pratat på ca 6 månader. Kl 3 på natten så åkte dom och jag somnade runt 5(?) då jag och Binda hade lagt på.
Idag så pratade jag med Jenny i telefonen, och ja samma lika där - hux flux så åkte dem hit :D
Isa har jag nu till obestämd tid :) Pluggar på hel distans från och med Måndag så de kommer inte vara några problem att ha Isa.

Ja de va lite uppdatering ifrån mig..

Nu blir det Saw VII och sen sova - IMORGON KOMMER LILLAN HEM!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback