Dumburken är numera BOOOORING!!!

Har inte spenderat ALLS mycket tid till datorn som jag gjorde innan.
DUMBURKEN är tråkig.
När grisen är på dagis så sitter jag vid datorn - för att plugga. En mail flik, en facebook fil och en google fil är allt som är uppe på nätet. Sitter på InDesign hela tiden. Kan komma förbi här för att skriva några rader, som bara är massa blajj och inte alls roliga att läsa.
Sanna - Sry att det var länge sen vi snackade =( Men har blivit lite off på alla och jag sitter inte längre på msn.
Nu är jag iaf "klar" med veckans uppgifter och ska strax skicka in dem, sen plugga till provet som jag har imorgon.
Ska hämta grisen snart och man måste ju umgås med henne också :) Skulle vilja vara ute och fota nu när det verkligen är sjukt fint väder ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback