KONSTIGT att jag HATAR SKOLAN?????

Jag skrev ett mail:
Hej.
Undra i vilka fil format jag ska spara de tillämpningsuppgifterna man ska skicka in?


Fick som svar:
Hej Ulrika,

Det beror lite på vad det är för uppgifter.
Är det filer som vi vill se hur du har löst uppgiften, vill vi ha i orginalfil.

MVH
Lisa
Vikarie för Anna-Lena Semberg

TACK för svaret JÄVLA IDIOT Lisa. Nu så vet jag BÄTTRE vilken fil jag ska spara dem i..
Det är henne jag HELA tiden har haft problem med, STÖÖÖRDA jävla lärare!!!!!!
Jag börjar faktist STORT fundera på att hoppa av plugget.
Har haft problem direkt när jag började att plugga på miror.
Varje vecka är de något nytt.....
Och nu?!
Jo, jag ska skriva analyser till 2 olika annonser. Men jag har inte fått något ex hur man skriver en sån eller något.

Denna kurs nu så måste jag åter igen läsa kursen som jag tidigare har läst, som jag har skickat in de flesta uppgifterna som åter ska in osv.. Say what?!

Kommentarer
Postat av: Sanna

saknar att prata med dig :( tkr iaf att du är skit duktig som äns orkar plugga .....=)

2011-01-12 @ 18:59:33
URL: http://duplomamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback