Tiden går fort.

Dagen idag har verkligen rusat fram.
Vaknade helt (andra gången) av att lillan hade klätt på sig på sitt sätt, hon skulle till Nathalie och Tyson sa hon :)
Tror de har mycket med att vi var hos henne igår :)
Strax innan vi skulle gå ut och leka så ringde arbetsgubbarna (2 av dem)på för att ge en lapp där de stod att de var klara och de skulle kika hur de ser ut med just det de höll på med. Lillan skulle självklart visa sin kanin. När ena sa något till lillan så sprang hon in i sitt rum, haha! Och sen gick hem. När jag låste dörren efter dom så hörde jag att Lillan började gråta i sitt rum. Jag gick dit och frågade vad som hade hänt. Och så säger hon "Trodde det var Neo.. Det var inte Neo. Neo min bästa kompis"
Snacka om att hon saknar honom! Jag förstår henne, för dom två är ju som syskon.

Sen har vi varit ute så lillan fick leka i snön :) Sen till ica, sen hem och började baka :)
Sen sen sen.... Tiden sprang förbi.
Just nu kikar jag på BB på tv och på nätet. HAHA Nörd?! YES BOX!

Helgen:
Imorgon blir det fredagsmys med Pathalie.
På lördag så kommer syrran och hennes man hit, förmodligen sista gången man ser henne som gravid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback