Barnledig - på riktigt ^^

Kl är 2 och jag borde gå och lägga mig. Men ska först kolla på "mr popper's penguins".
Är barnledig på riktigt nu, hehe!! Jo lillan har varit hos sin pappa som vanligt, men de senaste gångerna så har jag varit med dem. Känns vääääldigt tomt, men trots allt skönt.
Hela veckan har bestått utav snorig nästa, tjock hals, ont i ryggen och hostat som en galning (de är dock inte helt över än). Men trots de så har jag hunnit med 2 viktiga möten.
I och med att jag har varit så förskyld och helt off så har jag inte varit en rolig mamma för lillan så därför bestämde vi igår att vi skulle åka och titta på bio idag.
Kan känna nu att de va det verkligen värt, sååå mysigt vi har haft de :) Inge gnäll (ifrån varken henne eller mig) och inge tjaffs. Jo tänka sig, att trotsen faktiskt börjar att försvinna, PJUH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback