49½ timme..

Jo exakt, 49½ timme höll jag mig utan cigg. Jag SKÄMS!! Men jag VET att jag kan sluta röka!! Får göra det direkt när jag flyttar till den nya lägenheten (som jag sa även innan jag fick lägenheten). Jag som har ALLT ner packat och har bara datorn + tv. Och när Nellie sov så sprang jag på väggarna och hade inget att göra och tyvärr tog till ciggen =(
Men jag ska visa för er att jag kan!

Maria Malmgren har suktat mig, angående att scrappa. BLÄÄ på dig=) Men jag har bestämmt mig, jag ska skaffa en ny bok och göra om allt från början. För jag vill verkligen ha något jag kan visa och är stolt över. Har hittat massa roliga saker=)
Ett bra sätt också att sysselsätta mig på, nu när jag ska sluta röka också ;)

Funderat lite, tror att jag INTE ska köpa cykel stolen som jag hade planerat (iaf inte denna månad). Visst jag har råd och sånt. Men vill lägga ner pengarna på lägenheten. (Så den inte blir ofärdig) HAHA!! :D

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren

vaad kul:) ja det är mitt lilla "begär" hihi

2008-06-16 @ 22:29:38
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Vickan

Lätt hänt, bara ta nya tag, du är duktig, kämpa på sen :)

2008-06-17 @ 23:11:21
URL: http://www.carissmaprisma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback