Dagen

Idag va jag på blomstra. SÅÅÅÅÅ skönt det är nu när det bara är vi 2 + barnen som går. Orka me dom andra ^^  Sen efter blomstra så mötte jag upp Sara och Helena och vi gick till öppna förskolan. Niice niice!! När vi väl kom hem så somnade Nellie direkt, konstigt då hon sov ca 20 min på dagen :D Fick väcka henne sen för att hon skulle kunna sova nu i natt :D

"R.I.P" Jenny Dahlqvist. Har nu bara 2  syrror kvar !! =) hahahahahaha!!! Den människan alltså, fan synd om henne.

Åååh jag har hittat en kamera jag vill ha!! Inte så pass dyr heller och den har allt jag vill ha på en kamera. Ge mig lite pengar??! :D

Ihelgen ska jag kanske följa med P ut, så de får träffa lilla Nellie på "hemma plan" :D Och vi håller tummarna på att de är fint väder så man kan bada i deras pool. För Nellie kan då bada med oss! :D Hoppas Hoppas Hoppas!!

(kanske) Den 2a kommer HAN till mig. Kan ni tänka er de? Är mest rädd för hur jag kommer känna efteråt. Ne det får man ta då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback