Fredagen den 13:onde

Fredagen den 13:onde, en bra dag?
Dagen har iaf börjat bra :)

Först kände jag att jag va för slö för att gå till ÖB för att köpa penslar. Alex va inne på msn och jag frågade om han skulle till E idag. De skulle han så han ska köpa penslar påvägen åt mig :D
Sen ringer Nellies pappa och frågade angående vagnen jag säljer, hans chef va intresserad. Nu håller vi tummarna på att han vill ha den också.
Igår fick jag även reda på exakta datumet man kan börja flytta in sakerna till den nya lägenheten. Bra eller dåligt? Avgör själv ;)

Igår när jag va på g att gå ut så kommer posten. Fick en lapp från Libero att jag har gåvpaket att hämta ut på Lindex (Ni som har barn som är under 6 Månader, bli då medlem på libero så får ni 6 månaders paket) och så fick jag även ett paket. Öppnade det och det va förvarings saken till vagnen :D NIICE!


Min fina förvaring sak på vagnen! Jag älskar den sååååå =)

Boxen man fick.. som innehöll

Engångshakklappar, blöjor, våtservetter, pekbok,

badolja, boll, binda och värsta värsta påsen till de, haha!! :D



Igår va jag med Elin,B, vi va nere på stan för jag skulle förbi försäkringskassan och sen blev de lindex för att hämta ut boxen. Sen gick vi hem till Elin och jag va där till typ 7. Sen gick jag hem, la Nellie för att sova och därefter kom Elin.A till mig. Vi kollade på film=) Slutet av filmen så vaknade Nellie upp och va vaken i 1½ timma, Tänderna kanske börjar att komma på riktigt nu?! För hon är in sig själv, hon är gnälligare=/


Kommentarer
Postat av: Linda

Å... jag måste hämta ut mitt gåvopaket... Gott med gratis!



Våra små flickor är ju jämngamla. Ella föddes 22 december... och hon håller oxo på att få tänder... Stackars barn... =( Ont ont...



Ha en bra helg!

2008-06-13 @ 23:16:15
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback