Hej Hej :P

Vad kan man skriva?! hmm inte så mycket roligt som händer..
Igår tvättade jag kläder, sen kom Elin A sen diskade jag. Elin kom för att hon skulle sitta barnvakt åt Nellie för att jag hade ärende på stan.Om jag skulle ta med Nellie så skulle de ta ca 1 timme fram och tillbaka. Elin satt barnvakt så cyklade jag ner, tog 20min allt som allt. Skönt! Men faaaan, ska aldrig mer cykla :D haha Fick ta en paus sammtidigt jag hämtade gröten på Blomstra :D haha När jag väl kom hem så kollade jag och Elin på film. Hade fått BRA betyg och åsikter, men fan den sög! :P Hahah de går nog inte så bra för oss att kolla på film, Elin. :D Vi har nu kollat på 2 filmer och båda va dåliga.

Mat för Nellie.
Jag har slutat med välling, det går verkligen inte. Hon visar inget intresse alls för det. Så hon får gröt istället.
Nu när hon blir 6 månader så kommer hennes dagar se ut såhär:
Frukost - Gröt.
Lunch - Lagad mat & frukt puré.
(Mellanmål- Fruktpuré/frukt)
"Middag" - Gröt
Hela dagen - ammar.
Sen kommer jag utöka mer och mer.  Kanske en dum fråga, men när brukar man äta middag? 17:00? Eller? hahaha jag har ingen koll på det.

Kommentarer
Postat av: Maria Malmgren



du har en utmaning att hämta hos mig :)

2008-06-19 @ 12:44:19
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Maria Malmgren

William skall börja smaka lite goda puréer om ca 1½ vecka :) längtar!

2008-06-19 @ 19:07:59
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Maria Malmgren

haha vi har reda tjyvstartat , han har fått smaka när jag gjort :) och han Älska det och ville ha mer :)

2008-06-19 @ 19:29:10
URL: http://www.mariamalmgren.com
Postat av: Elin

Haha ja herregud, det ligger en förbannelse över oss ;) Vi får se till att hitta en BRA film! :)

2008-06-24 @ 00:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback