Hjälp + Duktig tjej.

Jag skulle vilja ha en förvarings sak till vagnen. Där man kan ha nycklar, mobilen, pengarna osv nära till hands. Jag har nu allt i skötväskan och får verkligen gräva varje gång jag ska hitta något. Så nu måste jag ha hjälp, vilken tycker DU som är "bäst" ??

1a)
Denna är den billigaste utav dom. Man får verkligen plats med allt i den. Men de negativa är att den är så stor, har ju även skötväskan hängandes där.

2a)
Den dyraste. Får inte plats alls med lika mycket saker. Men tar även minst plats och är inte lika mycket i vägen.

Så, vilken tycker du?

Lill-tjejen börjar att vänja sig vid välling nu. Första gången så fick hon kvälningar men idag, jag ammade henne först och sen bytte blöja på henne och sen fick hon smaka välling. De va inte alls lika farligt och hon sög flera gånger efter varandra (hon har alltid släppt flaskan efter första suget) och drack över 30ml. Duktig hon är =)
Sen efter de så va hon liksom pigg(?) men ändå va klockan sent och jag visste att hon även va trött, så jag la henne i sin säng med snuttefilten hon alltid har med sig. Jag hörde inte ett ända ljud ifrån henne =) Så skönt! Hoppas att dessa kvällar fortsätter. De har ju varit så jobbigt när hon skriker =(

usch kl är 12. det va LÄNGE sen jag va vaken såhär länge (ios igår med).. DITT FEL ELIN =)!! Hehe! Men måste sköta mig! Och nu ska jag krypa ner i min säng och sova! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback