Massa.

Jadu, vart ska man börja?! =)

I onsdags köpte jag en ny spjälsäng. Den första tiden så sov lillan med mig hela tiden, sen i vaggan och nu i sin nya spjälsäng :D

(Lägg märke till Döskalle spjälskyddet, täcket och kudden =) Sött va?:D)

Igår va vi hos Sara för hon hade studentmiddag. Det va HUR trevligt som helst. Jag "lyxade" till mig för en gång skull och va ute lite längre. Kom hem runt 22:00 - 22:30 =) DE DU! De va hur god mat som helst =) Jennifer körde hem mig som hon sa "De gör bara ont i mig bara att tänka på att du ska gå hela den biten" haha! Direkt när jag kom ur bilen så ringde min syrra Elin och frågade va jag gjorde. Haha hon hade lämnat hennes mans familje-fest för nån timma och kom hit och tog en snabbfika. Folk är rätt sjuka ibland! :D hahaha!!

Jag han sova i 2 timmar innan Nellie vaknade och va inte alls på humör. Sen blev det 4 timmar sovande igen och sen vakna. För idag va det ju babysim. Hade verkligen ingen lust men jag gick ner. När vi väl kom ner så säger han som jobbar där att läraren hade kört på något och hamnade i diket och väntar då på bergningsbilen. Så vi hoppade i plurret ändå och badade, passa på när man är där ju.
Efter babysimmet så gick jag hem till mamma och va där hela dagen och grilla och de =)

Nu går mina ögon i kors och jag vill bara lägga mig ner och sova, men MÅSTE vänta tills 21:30. Fast jag har beslut ångerst, jag VET inte.. men vill och har tjatat om det.. GAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback