Parken Zoo

Vilken dag! Jag har haft det så roligt kan jag lova. Skratta gott och trevligt sällskap. OCh inte tala om djuren, såå fina. Mitt sug för att jobba på djurpark blir bara större. Tänk att få jobba där tex EN dröm!
Vi åkte runt 9 och jag kom hem runt 18:30-19:00 och dagen har bara rullat iväg. Jag är själv jätte förvånad att jag inte är så pass trött. Tanken på att jag bara sov i 3 timmar inatt. Nellie skulle igentligen direkt till sängen när jag kom hem, men tanken på att hon istortsätt bara varit i vagnen + bilen hela dagen så fick hon och jag en timmas bus och gos.
Jag har lite bilder, men lägger upp de när jag även fått resten utav Elin.

Det nya matbordet + stolarna som jag beställde ser ut såhär

Jag tycker faktist om det, mycket! Älskar att det är fyrkantiga hörn och inte runda. Men jag skulle vilja ha dessa stolar + ett maffigt bord. Men detta är snyggt och så va det på rea så det kostade knapt INGETINGT.

Lite roligt, min mamma är på kryssning. Och atomatiskt så säger jag "Köp limpa" så sa hon "ja.. NEEEE" hahaha. Kom på sen också. Jag ska ju inte röka en ända cigg i den nya lägenheten. Tror de även kommer gå bättre. För jag kommer då aldrig ha vanan att gå ut på balkongen där osv. hehe men då fick jag lov att säga att hon ska köpa massa godis till mig :D hehe

Helgen + nästa vecka = stress (mycket som händer). Ny lägenhet, C kommer, Lödagen ska jag vara nere i Norrköping då min bror gifter sig... På tal om bröllopet, det slog mig idag då Elin sa de. Att man ska ju inte ha svart eller vitt på ett bröllop. Meen jag hade tänkt att ha den klänningen jag hade på dopet, kan jag ha den? Eller blir det fel? =/ Lite svårt att köpa något nu.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Det bordet är snyggt, vi har det me! Och absolut kan du ha den klänningen, den är jättefin och det viktigaste är att du känner dig fin och bekväm! Jag har skrivit lite ang. klädsel osv i ett blogginlägg från igår, huvudsaken är att gästerna känner sig bekväma. Ha det bra så ses vi nästa lördag ska bli jättekul att träffa allihop på bröllopet. kram kram

2008-06-26 @ 21:17:31
URL: http://mittlillaliv.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback